بزرگترین راهنمای قیمت طراحی وب سایت - قیمت طراحی سایت

Wiki Article

با دیدن و اجراکردن آموزش‌ها، شما آماده مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی شده‌اید!

«ویترین رو به همهٔ دوستانم در صنف‌های مختلف پیشنهاد می‌کنم، چون در این مدت از حسن نیت‌شون واقعا احساس آرامش کردم.»

به این ترتیب به میزان زیادی از هزینه و اجرای اولیه سایت صرفه جویی میگردد .

در مرحله بعدی باید استانداردهای عمومی که جدایی از نوع فروشگاه اینترنتی است و در طراحی آن مهم است را در نظر قرار دهیم. استاندارهایی مانند نوع رابط کاربری سایت فروشگاهی ، تجربه کاربری از سایت ، نمایش صحیح در دستگاه های مختلف از جمله موبایل و تبلت ، هماهنگی سایت فروشگاهی با مرورگرهای مختلف ، کدنویسی و برنامه نویسی از سمت سرور ، کدنویسی و برنامه نویسی سمت کاربر و.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به پرتال می‌باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. ایجاد سایت فقط یک قدم تا ایجاد سایت فاصله دارید لطفا شماره موبایل خود را بنویسید و بر روی ثبت‌نام کلیک کنید. شماره موبایل را بنویسید. ثبت‌نام بستن ایجاد سایت فقط یک قدم تا ایجاد سایت فاصله دارید ✅ شما قبلا در پرتال عضو شده‌اید. لطفا رمز عبور خود را بنویسید و روی «ایجاد وب‌سایت» کلیک کنید. نام کاربری را بنویسید. رمز عبور را بنویسید. ایجاد وب‌سایت بازگشت رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ ایجاد سایت فقط یک قدم تا ایجاد سایت فاصله دارید ✅ شماره موبایل شما آزاد است.

قدم بعدی افزودن محصولات و محتوا به سایت است. محصولاتی که می‌فروشید، قلب فروشگاه اینترنتی شماست. توضیحات و تصاویر هر محصول را با جزئیات وارد کنید.

سئو و بهینه سازی، یک خدمت تکمیلی در هیدیکا است که توسط متخصصین این واحد به صورت اختصاصی بر روی کلید واژه های حائز اهمیت برای کسب و کار شما انجام خواهد شد .

طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای به همراه سئو عالی به شما افزایش اعتبار و فروش خواهد داد. بنابراین درب های دیگری به روی شما در ورود به بازار های دیگر محصولات باز خواهد کرد.

به این دلیل که زیرساخت فنی ویترین از قبل آماده شده و اکثر کارهای سایت رو خودتون انجام می‌دید، هزینه طراحی سایت با ویترین هم خیلی کمتر از کدنویسی اختصاصی تموم می‌شه.

این مدل فروشگاه آنلاین یکی از پرکاربردترین نوع سایت فروشگاهی در میان شرکت ها و کارخانجات است. در این مدل طرفین معاملات شرکت های و بنگاه های توزیعی هستند.

دقت داشته باشید که مواردی مثل تولید محتوا، وارد کردن محصولات در سایت، طراحی گرافیکی، سئو یا ادمین سایت جزء وظایف اکانت منیجر نیست. لطفا برای دریافت این خدمات با ما تماس بگیرید.

در این مدل فروشگاه اینترنتی مردم و اشخاص حقیقی محصول و فرآورده های تولیدی خود را به شرکت ها و بنگاه های حضوری ارائه میدهند و میفروشند.

یک طراح سایت حرفه ای تمام اهداف و خدمات مورد نیاز شما را بررسی می‌کند؛ تا با توجه به نیاز مشتری برنامه ریزی لازم جهت طراحی نمای ظاهری سایت، سرویس‌های قابل ارائه و کد نویسی آن انجام شود.

با طراحی سایت لباس این امکان را دارند که در منطقه ای به وسعت کل کشور محصولاتشان را بفروش برسانند ، مشتریان بیشتری جذب کنند و کسب و کارشان را گسترش دهند.
بنابراین، اتاق های گفتگو که شامل ارتباط بین بازدیدکنندگان است، از جمله مواردیست که وب سایت سرگرمی به آنها نیاز دارد و طراح باید توجه ویژه ای به آن ها داشته باشد.

در بسته‌های حرفه‌ای طراحی سایت نیز یک اکانت منیجر اختصاصی برای پشتیبانی و آموزش‌های دقیق‌تر همراه شما خواهد بود.

در آخر نیز می خواهیم اشاره ای به تکنلوژی ها استفاده شده در ساخت اپلیکیشن ها بپردازیم که در این بخش می توانید با دریافت مشاوره از متخصصین سایت در ارتباط با زبان برنامه نویسی اپلیکیشن ها اطلاعات کسب نمایید ، در این مورد باید در نظر داشته باشید که شرکت مورد نظر شما برای ساخت اپلیکیشن از زبان ها و به روزترین فریم ورک های برنامه نویسی استفاده کنند زیرا استفاده از زبان های اینجا را بررسی کنید برنامه نویسی جدید موجب این می شود که اپلیکیشن شما از نظر سرعت و کارکرد بسیار بهینه تر و سبک تر باشد.

هدف اصلی وب سایت اطلاعاتی کمک به کاربران برای یافتن اطلاعات لازم در مورد یک موضوع خاص است. با توجه به عملکردهای خاص سایت، ساختاربندی و سیستم‌سازی تمامی داده های موجود در وب سایت است که کار با آن را تا حد ممکن کارآمد و راحت می‌کند.

به همین جهت هدف یک وب سایت تجاری افزایش تعداد مشتریان موجود است بنابراین طراحی سایت تجاری باید برای ایجاد تعامل و برقراری ارتباط موثر با مخاطب انجام شود. در واقع هدف از ایجاد سایت تجاری باید مبتنی بر خدمات باشد تا بتواند بازدیدکنندگان را متقاعد کند که مشتری شما شوند. این کار با جایگاه سازی شرکت به عنوان یک ارائه دهنده خدمات قابل اعتماد، شایسته و با تجربه در بازار هدف انجام می شود؛ چرا که بازدیدکنندگان پیش از برقراری تماس تلفنی، با بررسی وب سایت های تجاری از ارائه خدمات آن ها آگاه می‌شوند.

فروشگاه ساز فروش آنلاین را تجربه کنید طراحی سایت ارزان ادامه

اگر سایت شما با هدف درستی طراحی نشود هرگز نمی‌توانید مشتری و مخاطب خود را بدست آورید. چرا که کاربران به محض اینکه احساس طراحی سایت چیست کنند نمی‌توانند خواسته و نیاز خود را در سایت شما برطرف سازند، از آن خارج می شوند.

«امنیت و کاربری سایت برام خیلی مهمه. خوبی سایتی که با ویترین زدم اینه که مشتری‌هام با کمترین کلیک می‌تونن خرید ساده و سایت منبع امنی انجام بدن.»

وجه تمایز اصلی طراحی سایت توسط کاسپید را می توان در روند اصولی و کاملا مبتنی بر نیازهای هر فرد یا شرکت متقاضی دانست. در واقع می توان گفت، کاسپید در این زمینه به جای استفاده از قالب های آماده نظیر وردپرس، جوملا و .

نقشه سایت

همچنین هدف دیگر از طراحی این وب سایت ها این لینک منبع است که اطلاعات بیشتری را درباره آنچه مشتریان واقعاً نیاز دارند و خواستار آن هستند، کسب کنند.

تعرفه خدمات طراحی سایت با توجه با امکانات مورد نظر کارفرما محاسبه می گردد و بنابراین در صورتی که امکانات و ویژگی های خاصی برای وب سایت خود مد نظر دارید لازم است لیست موارد مورد نظر خود را در ابتدا به این مجموعه اعلام نمایید تا برآورد هزینه و زمان اجرای پروژه شما انجام گردد.

حالا سایت یا فروشگاه اینترنتی شما آماده موفقیت است! در تمام مسیر از پشتیبانی فنی ویترین بهره‌مند هستید.

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

Report this wiki page