طراحی سایت با وردپرس

Wiki Article

وب‌سایت اپل از سایت‌‌هایی است که طراحی تطبیقی دارد. ساختار این سایت در دستگاه‌های مختلف کم‌‌و‌بیش به یک شکل است؛ اما تعداد بخش‌های وب‌سایت در تمامی دستگاه‌ها یکسان است.

اگر هاست شما کوچک است، احتمالاً در آینده ای نزدیک فضای شما کم شده و سرعت شما کاهش خواهد یافت.

از شکل و شمایل متون وب‌سایت خود چه انتظاری دارید؟ احتمالا می‌خواهید که فوق‌العاده باشد و هویت برند شما را منعکس کند.

برای این کار باید سراغ طراحی تطبیقی بروید. این نوع طراحی به شما کمک می‌کند تا بخش‌هایی از متن یا تصاویر را برای نسخۀ موبایل حذف کنید.

پس از تکمیل کدنویسی و تحویل وب سایت، بحث در مورد یادگیری نحوه استفاده از وب سایت آغاز می شود.

چند زبانه کردن سایت از ابتدا طراحی مدنظر می باشد یا سایت از قبل طراحی شده است؟

اگر هزینه ها با بودجه ای که برای راه اندازی کسب و کار آنلاین در نظر گرفتیم همخوانی نداشته باشه پروژه شروع نمیشه یا حتی اگه شروع هم بشه سرنوشت نامعلومی داره.

به محض شروع این قسمت، کد نویسی سایت یا همان نوع سیستم مدیریت محتوا شروع می شود. از آنجایی که در بالا به آن اشاره کردیم، تعریف مجدد آن را نادیده می گیریم.

حالا که با مجموعه عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرس آشنا شدید میتونیم جمع بندی کنیم و قیمت یک پروژه وردپرس رو تخمین بزنیم. هزینه طراحی وب سایت با وردپرس بسته به اینکه شما چه سطحی از کیفیت و کمیت رو انتخاب بکنید خیلی گسترده است و میتونه از ۱۰ میلیون تومان شروع بشه.

وب‌رمز با نزدیک ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات وب، تبلیغات گوگل ادز و خدمات سئو را به طور حرفه‌ای به عنوان راهکاری مناسب جهت افزایش بازدید سایت و رونق کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد.

به آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف خوش آمدید. وظیفه ما ارائه خدمات گوناگون برای رشد و پیشرفت کسب و کارهایی است که علاقه به فعالیت در بستر وب دارند.

برخی از اشتباهات رایج هنگام طراحی سایت دو زبانه که باید حواستان به آن ها باشد عبارتند از:

تعرفه طراحی سایت داینامیک با وردپرس به‌مراتب پایین‌تر از پایتون است. در طراحی سایت وردپرس استانداردهای پیش فرض وردپرس برای یک سایت اعمال می‌شود.

در طراحی آداپتیو می‌توانید صفحه‌های نسخۀ موبایل وب‌سایت خود را کوتاه طراحی کنید؛ اما در طراحی ریسپانسیو، تمام محتوای دسکتاپ به صفحۀ وب موبایل منتقل می‌شود. مگر اینکه تغییری در آن ایجاد کنید.
تا یکسال بعد از طراحی سایت، خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت به عهده شرکت ماست.

سایت مانند یک درخت کوچک است. باید دائماً از آن مراقبت کرد تا به درختی بزرگ تبدیل شود. باید از هر گونه تهدید خارجی محافظت شود.

بعضا دیده می شود که سایتی دو یا چند زبانه طراحی و بدون ورود محتوای مناسب به حال خود رها شده است. چه طراحی سایت وردپرسی یا اختصاصی باید برنامه و اهداف خود را برای چند زبانه کردن داشته باشید؛ چراکه هزینه و زمان این نوع طراحی سایت بسیار بالاتر از طراحی سایت تک زبانه است.

آموزش آنلاین و فروش دوره

شبکه های اجتماعی سرنوشت مشابهی در کشور ما دارن و به قول معروف دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره. بهتره کسب و کارتون رو روی آب بنا نکنید. به فکر طراحی سایت با کیفیت در چند فاز باشید تا هم هزینه گزاف به شما تحمیل نشه و هم نیازمندی هاتون رو به مرور کشف و اعمال کنید.

شما برای برندسازی و معرفی خودتان در فضای وب، ارتباط بهتر با مشتریان و کم کردن هزینه های بازاریابی به سایت نیاز دارید.

اگر روی ارتباط با سایر کشور ها مصمم هستید، باید بدانید ارائه محتوای مقاله، کتگوری، محصول و … حتی موارد جدید باید با قابلیت ترجمه به مخاطب ارائه شود تا در اعتماد سازی نقش مثبتی داشته باشد.

!! البته قبول دارم که پول ریال ما ارزش کمی پیدا کرده ولی انتظار داشتم قیمت طراحی سایت با وردپرس اینقدر زیاد نباشه تو تهران. شما این هزینه رو با پشتیبانی طراحی سایت میگیرید یا بدونش؟

هم چنین یک رابط کاربری ساده و کاربردی دارد که مهم ترین ویژگی آن است. این سادگی هر وبمستری را قادر می سازد تا با هر سطحی از دانش طراحی به راحتی از قابلیت های آن استفاده کند. حال به بررسی مزایای وردپرس می پردازیم.

تعرفه طراحی سایت با در نظر گرفتن فاکتورهای بالا به مشتری اعلام می گردد. چنانچه مشتریان درخواست امکانات و سرویس های بیشتری در طراحی داشته باشند با توجه به مدت زمان انجام پروژه طراحی وبسایت و نوع طراحی آن، هزینه طراحی سایت مشخص می شود.

ما نحوه مدیریت وب سایت را به شما آموزش می‌دهیم و پاسخگوی سوالات شما هستیم.

این خواستۀ ما باعث شده که مدیران کسب‌وکارها سایت‌های خود کلیک کنید را با موبایل‌ و سایر گجت‌های هوشمند سازگار کنند تا مخاطبانشان را از دست ندهند.

پس فراموش نکنید که قبل از شروع همکاری، در مورد نحوه تهیه هاست و دامین و این که هزینه آنها به چه صورت پرداخت می شود حتماً با فریلنسر صحبت کنید.

طراحی سایت چند منظوره یا دو زبانه ( در سی روز کاری ) + آموزش ویدئویی
ما تمام استانداردهای روز طراحی سایت را در وب سایت شما رعایت خواهیم کرد.

اگر به دنبال طراحی یک وب سایت فروشگاهی قدرتمند، زیبا و منحصر به فرد هستید که امکانات به خصوصی داشته باشد، ما طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان فنی ایران وب لایف، با ما در تماس باشید.

آموزش آنلاین و فروش دوره

علاوه بر این تخصص، عوامل دیگری نیز در شرکت های طراحی سایت دخیل هستند. این عوامل را می توان جغرافیای شرکت در نظر گرفت. بنابراین شرکت‌های طراحی وب در کلان‌شهرها به دلیل هزینه‌های بالاتری مانند اجاره و موارد مشابه، پول بیشتری دریافت می‌کنند.

با در نظر گرفتن نیازها و خواسته‌های شما، یک نقشه کلی از صفحات وب سایت طراحی خواهد شد. یک نقشه که ساختار صفحات و چیدمان آنها را مشخص می‌کند.

در صورتی که قصد استفاده طراحی سایت از قالب های پیش فرض پرتال را داشته باشید، فقط کافی است قالب خود را انتخاب کنید و تغییرات لازم را روی آن اعمال کنید. بنابراین، ظرف چند روز وب سایت خود را خواهید داشت.

وردپرس و پرتال هر یک مزایایی نسبت به دیگری دارد. از منبع طرفی، وردپرس یک سیستم شناخته شده است که قابلیت توسعه بسیار بالایی دارد.

تنظیمات اولیه سایت رو انجام بدید و با انجام تست های استاندارد قابلیت ها رو چک کنید

اکنون که با مفهوم بهینه سازی آشنا شدید، باید از تأثیر این بخش بر هزینه طراحی لینک منبع وب سایت نیز آگاه باشید. بهینه سازی معمولا بخشی از فرآیند طراحی وب سایت نیست، اما پروژه پس از تکمیل وب سایت شروع می شود. هزینه بهینه سازی معمولا با توجه به عملکرد رقبا، سختی کلمات کلیدی هدف، اندازه وب سایت و در نهایت تجربه متخصصان سئو تعیین می شود.

در زمان طراحی واکنش‌گرا هم باید مطمئن شوید که کدهای درستی را برای نمایش دقیق محتواهای جاسازی‌شده نوشته‌اید.

اینطوری سرعت وب‌سایتتان هم کم نمی‌شود. برای پیداکردن عکس‌های باکیفیت و رایگان هم پیشنهاد می‌کنیم مقالۀ «سایت‌هایی برای دانلود رایگان عکس» را مطالعه کنید.

تعرفه طراحی سایت داینامیک با وردپرس به‌مراتب پایین‌تر از پایتون است. در طراحی سایت وردپرس استانداردهای پیش فرض وردپرس برای یک سایت اعمال می‌شود.

وبزی یک تکنولوژی جدید و پیشرفته برای طراحی وب سایت است. وبزی با استفاده از ابزارهای پیشرفته به شما امکان ساخت یک سایت منحصر به فرد و با سلیقه خودتان را بدون نیاز به دانش فنی را به شما می دهد.

Report this wiki page